måndag 17 mars 2014

En trevlig överraskning,


För ett tag sedan när jag besökte favoritbutiken Säde tillsammans med en väninna, så konstaterade vi skämtsamt att det enda som möjligen kan tänkas fattas den butiken, är kläder som stilmässigt skulle gå i samma anda som butiken.

Man kan säga att vi blev litet överraskade när vi återigen klev in genom Sädes dörr förra veckan. För vad ser vi? Jo, en klädstång fylld med härliga Cream kläder som smälter perfekt in i miljön i butiken. Nu kan man alltså shoppa både inredning och kläder på en och samma gång. Tummen upp för det!

Vill ni kika närmare på Creams vårkollektion, så kan ni bläddra i katalogen här. Av vädret att döma får vi dock vänta några veckor till innan vi får ta fram vårgarderoben!

Ha en fin fortsättning på veckan!

4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Länge sen jag besökt Säde nu, jag får planera in ett besök :)

Anna-Lena sa...

Kul med lite nytt i butiken! Cream har varit en favorit här i många år, men de senaste kollektionerna har inte riktigt levt upp till mina förväntningar. Fast det är kanske bara min smak som ändrats...ombytlig som jag är så håller jag sällan fast vid en stil mer än 2-3 år :-) Måste ta en titt på vårkollektionen, förhoppningsvis finns det någon pärla där.

Hemma på Sjuan sa...

Mycket snyggt där! Perfekt med både inredning och kläder på samma ställe ;) kram Suss

Glada linjen sa...

Hej jättefin blogg som du har! Nu finns det både en Blog Hop och en giveaway på min blogg om du skulle vilja delta! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html