onsdag 24 augusti 2011

Höstnytt Från GreenGate,


Nu i veckan har de första höstnyheterna från GreenGate börjat droppa in till Säde. Den så populära Fay serien som kom i blått i våras, kommer nu i en röd nyans till hösten. Något för julbordet kanske?


Annars kan man väl säga att kollektionen går i ganska milda behagliga toner. Har man beige som bas, är det ju väldigt tacksamt att kombinera med andra färger.


För den som inte hann få en sockerströare i våras, så finns nu en ny chans. Eller varför inte köpa dem i olika färger? En för pudersocker och en för kakaopulver.


Det blåvita hänger fortfarande med. Det är ju klassiskt och fräscht med blått och vitt. Notera gärna den vita vägglyktan i bakgrunden. Den är väldigt fin!

Ha en skön kväll!

8 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Hm... är faktiskt sugen på de röda kopparna. Får se om jag kan hålla mig! ;o)
Ha det så gott! ♥

Nette Cecilia sa...

Frestare där ! Fina saker ,kramis Nette

En vacker vardag sa...

Ja visst är jag fräck som visar såna godbitar :-)

HEMMA sa...

Fick en stark " vill ha "- känsla, har redan delar ur den blåa serien men snygga var de röda.. Till julbordet skulle det vara snyggt :)
En fin dag till dig!

Livet på Vestergård sa...

Oj har de kommit nu. Jag tittade efter dem vid mitt senaste besök men då hade de inte hunnit få dem ännu. Får nog planera in ett nytt besök :)

alegni sa...

i want it all, i want it all, i want it all, and i want it now!

lyckobo sa...

Sku mer än gärna ha de röda kopparna på julbordet, ljuvliga! Vill ha genast jag med!

Anonym sa...

Jag var på ett fik i Skövde, Helena-gården och där har de en butik som säljer green gate och Maramekkko och annat. Dessutom har de nu gjort i ordning ett jättefint fik, ny-inrett och så får man dricka ur Greengates servisen. Koppens öra satt högt upp så den var jättegod att dricka ur! Kan varmt rekomendera detta ställe om du skulle passera Skövde någongång, ligger inne i centrum, går oftast att fråga sig fram för många vet vart det ligger. Säg att de säljer saker också så de inte skickar in dig på Rådhus cafeet. Absolut värt ett besök och underbar personal. Skulle lätt kunna sitta och titta ut genom fönstret i en timme och fika gott.

nettan.klar
enkla nettan