onsdag 6 oktober 2010

På kant,

De senaste dagarna har jag och sonen varit litet på kant med varandra. Han testar gränserna till bristningsgränsen ibland känns det som och just nu har han en litet aktivare period. Vissa dagar känns det litet jobbigt faktiskt.

På tal om kanter, så vill jag visa er två riktigt läckra kanter som sitter på två plagg som jag provade idag på Dolly's Boutique:

Bred spets med sirliga dekorationer på grå tunika från TiMo
Pom-pom band och spets på klänning från ChillNorway

Visst är de iögonfallande fina? Nu hoppas jag att morgondagen är litet mera "slätstruken" till sin karaktär. Nu är det iallafall dags att ladda batterierna litet. Go' natt!

4 kommentarer:

sagaulla sa...

Jättevackra kanter,tänk vad modeskaparna är kreativa som hela tiden kommer på nya ideér och stilar.
Jo jag har sällan träffat en mera envis liten treåring, några timmar om dagen har jag nu lyckan att få uppleva den intensiva blicken och den beslutsamma minen då det skall förklaras något som jag ej fattar. Tack för att ni finns.

Livet på Vestergård sa...

Verkligen jättefina kanter! Hoppas att din och sonens kanter matchar varandra i dag :)
Kram Kicki

alegni sa...

tjusiga kanter, verkligen! köpte du något av plaggen?
vad lustig att du skulle skriva om det där med att vara på kant med någon just nu. jag satt länge igår kväll och tänkte på hur vår äldre son och jag ofta var på kant med varandra när han var mindre, och det smärtar mig idag att jag var så himla strikt och sträng förut. å andra sidan har vi två fina pojkar idag, så kanske det inte var så dumt trots allt...

Livet på Sjögård sa...

Min 5-åring ger mej gråa hår för hon kan, om någon av mina barn, driva mej till vansinne.... jag tröstar mej med tanken på att det nog bara är en fas hon går igenom :)

Den där vita me pom-pom kant ser ju tjusig ut. Fick någon förlja med hem? :)