söndag 12 september 2010

Söndagsbild, vecka 36


Dagens söndagsbild i fabriken gick i gråa toner, så jag hakar på och bjuder på en svartvit bild idag. De senaste veckorna, ja månaderna har varit hektiska. Så gott som varje ledig dag har vi packat ihop väskor, ungar, matsäck m.m. och styrt kosan någonstans. Det har varit roligt men tungt.

Inte idag. Idag skall vi glömma alla "borde göra" och bara stanna hemma, vila och njuta. Vi har just ätit en god frukost och dagens fråga är: KAN man gå i pyjamas hela dagen?

Jag önskar er en skön och avkopplande söndag!

10 kommentarer:

Mrs. b sa...

Så söt liten en!

Ingen vanlig dag sa...

Tack detsamma! Vilken skön avslappnad min. Klart ni kan gå i pyjamas hela dan! Vi har tänkt likadant - idag blir det lugnt här hemma. Teve, böcker och datorn...
/Kristina

Miss Goldie sa...

Klart man kan! Tycker ni ska följa Emmas goda exempel och sova bort hela dagen. Fast det kan kanske vara liiite svårt att få med storebror på noterna gissar jag ;-)

Anonym sa...

Klart man kan, pyjamas är det mysigaste man kan ha på sig hemma. Vädret lockar inte precis till utevistelse heller idag, ännu en orsak till att inte byta om!
Kusin M

Linda sa...

Klart man kan gå i pyjamas! :)

Jättefin bild!

sagaulla sa...

Jag tycker att din underbara dotter ger dig svaret! Själv har jag gått i pyjamas hela mitt liv och kommer att göra det även framöver! Att gå i pyjamas betyder för mig att ta dagen som den kommer och ej våndas över onödiga bekymmer över morgondagen!

Anonym sa...

Härligt foto!
Att gå i pyjamas eller som i mitt fall nattsärk,har aldrig varit nåt problem för mig.Varje dag går jag omkring tills jag måste klä mig och de är om jag måste iväg nånstans.Så en pyjamasdag för hela familjen låter helt OK.
Moster B.

LissenTo sa...

Så fridfull och fin lillan ser ut.
Hoppas du har haft en mysig dag i pyjamasen och att ni alla mått gott!
Kram Lissen

Karina sa...

Vilken härlig blogg!! Den åkte genast in i mina favoriter, så får jag fortsätta att läsa. Ni har verkligen mycket spännande på G nu.
Ha en fortsatt skön vecka!!

StrandviksVillan sa...

Ett sovande barn är så rofyllt att titta på!
Javisst - en dag i pyjamas är helt underbart (nåja, halva brukar jag väl sträcka mig till...) bara man inte får oväntat besök, då kan det bli lite besvärligt :P

Ha en bra dag "chefen" haahahaha!