söndag 21 november 2010

* Utlottning *


Eftersom november är festmånad hos oss, så är det klart att vi skall ha fest i bloggen också. Vi skall lotta ut denhär vackra romantiska sjalen bland er bloggläsare. Sjalen kommer från Dolly's Boutique som är med och sponsorerar tävlingen. Den är av märket Love Forever, som är ett nytt märke i butiken denna höst.

Vill du vara med i utlottningen? Då lämnar du en kommentar till detta inlägg och länkar till detta inlägg i din blogg. Det går bra att delta även om du inte har någon egen blogg. Du kan kommentera detta inlägg som anonym, men glöm då inte att skriva ut ditt namn och din e-postadress i kommentaren, så att jag kan kontakta dig om just du vinner.

Du har till söndag kväll den 12 december på dig att delta. Då drar vi en vinnare.

Lycka till!

157 kommentarer:

Anonym sa...

Hah, kikade på den vackra sjalen förra lördagen i er farstu! Vill gärna vara med i utlottningen...
Kusin M

HEMMA sa...

Oj vad trevlig utlottning du har, självklart vill man vara med :)
Länkar från min blogg och trevligt att du tittade in på bloggen!
kram MALIN

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja jag vill vara med om utlottningen och länkar. Tack för din rara kommentar. Blir alltid lika glad då någon kommenterar.
Kraam
Sanne

Livet på Sjögård sa...

Vill klart va med om festligehterna och deltar i utlottningen :)
Länkar givetvis!

Miss Goldie sa...

Jag var inne på Dolly´s och tummade på de fina sjalarna alldeles nyligen. De är t.o.m. finare i verkligheten än vad man kan se från bilderna, en härlig kombination av spets och stickat. Jag vill jättegärna ha chansen att vinna den fina sjalen!

Måste bara fråga om du köpt en sån där Paris torso som sjalen hänger på? Jag hittade en billigt i en webbutik igår så den klickade jag hem!!! Som jag har dreglat efter en sån och nu hittade jag den till halva priset jämfört med butikerna här i stan!

Anonym sa...

Alltid spännande att vara med i utlottning,sjalen är väldigt annorlunda.
Moster B

maja sa...

Kan inte leva utan sjalar...

Länkar på min blogg såklart och hoppas hoppas på tur!

Anonym sa...

Använder alltid sjal! Vill gärna vinna denna fina sjal!
Carina
csundqvi@yahoo.com

Lyckoslanten sa...

Vilken vacker utlottning! Fest hos dig! Så då vet jag att Love Forever finns där! Gillar dylika sjalar! Länkar också! Ha det bra! ♥

Linda F sa...

Åh, vilken vacker sjal! Använder sjalar och halsdukar varje dag! :) Hoppas, hoppas jag vinner. För det gör jag aldrig!

Tinis vita hem sa...

Vilken underbar sjal, har länkat och deltar gärna i utlottningen.
Hälsn. Tini

Annika sa...

Åååå vilken underbar sjal! Deltar gärna i utlottningen och hoppas att lyckan är på min sida.

H. Annika ( en trogen läsare som är dålig på att kommentera din underbara blogg. :))
anwe84@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas på extra bra tur (med tanke på dagen jag deltar:)) så är definitivt med i utlottningen! Eva

Livet på Vestergård sa...

Den vill jag gärna vinna :) Länkar från min blogg.
Kram Kicki

sagaulla sa...

Jag trodde att någon varit och fotat mina drömmars sjal i min innersta önskelista.
I dessa tider då elektroniken rusar framåt kan man aldrig veta!
M.a.o så är jag naturligtvis med i lottningen.
Hoppas på vinst!

Anonym sa...

Hej!
Fin sjal! Vill gärna delta i utlottningen!
Camilla

Anonym sa...

Underbar sjal :-) Är gärna med i utlottningen! Skulle behöva något vackert att linda runt halsen efter förlossningen ;-) H, Linda (liwe22@hotmail.com)

Anonym sa...

som en trogen läsare hos dig vill jag naturligtvis vara med i utlottningen. Tänk att få ha den runt halsen i vinterkylan!! :)
Mvh Linda. (lala-147@hotmail.com)

Pernilla sa...

En sån fining.. självklart vill man tävla

Gugis Pärlor sa...

Helt underbar sjal! Jag är såld...

Kram Gugi

Malin sa...

Oj så fin! Den vill jag vara med och tävla om. Länkar också! Ha det bra! / Malin

Malin sa...

Jag har ALDRIG vunnit så kanske det äntligen skulle vara min tur :-D Och jo jag länkar från min blogg.

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll1
Jag vill gärna vara med i tävlingen..
Är nyligen börjat med bloggen,vet inte hur man flyttar men jag kanske får testa lyckan ändå
Mvh.Sirpa

maria lever sa...

Sjalen är underbar, hoppas på riktig supertur!
Kram och tack för alltid trevlig läsning hos dej.

alegni sa...

fin, fin, fin! vet inte om den skulle klä mig, men jag vill absolut vinna den! länkar givetvis!
kram

Anonym sa...

Vill också vara med :)

Haje

Ingela sa...

Hej på dej!

Vilken fin blogg du har och vilken vacker sjal du lottar ut. Kan ju inte säga att jag är en trogen läsare av din blogg... åtminstone inte än för det var första gången jag hittade hit
;-)men nu lägger jag di på min blogg och länkar. Så hittar jag dessutom hit igen :-)

Ingela i Åhus, Skåne

Anonym sa...

Härlig blogg!!
Härliga bilder, roligt med inspiration.
Jag gillar att njuta av julen redan från 1a december. Så får man städa bort sedan då ju är över.
Snygg sjal=)
H Mia

Anonym sa...

såklart man vill vara med i en tävling=)

Camilla, millur13@hotmail.com

Lillemor sa...

Åh vilken trevlig och fin vinst. Gillar den typen av sjalar.
Självklart länkar jag.
Hälsningar Lillemor

Chapmans dagbok sa...

Hej! Jag vill så klart vara med i utlottningen av den fina sjalen. Jag länkar så klart. Ha en trevlig kväll! Ing-Mari

Gunilla sa...

Den vill jag vinna!!!
Ingen blogg-en lott
Vinterkramar:)
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Mjuka sa...

Vill såklart vara med i din tävling!!! Länkar gör jag ocksa från mig.
kramar Malin

Anonym sa...

Vill gärna delta! Skulle känna mig mycket vacker med den sjalen på mina axlar :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Efter en stunds klickande hit o dit så kom jag hit och får inspiration i vintertid.
Jag som är frusen för jämnan skulle uppskatta den fina sjalen! Med förhoppningsfulla kramar //Ami

Anonym sa...

Ami´s adress kaahh@utb.vetlanda.se

Ett ögonblick sa...

Vilken underbar sjal!!! älskar sjalar och kan inte få för många...klart jag vill vara med och tävla:) Jag länkar med bild.
En fin blogg har du också som jag gärna återkommer till.

//lisamaja

Anonym sa...

Lyckan kommer, lyckan går.
Kanske jag en sjal får,,
-carina.s-

Leena sa...

Så underbar! Den vill jag vinna! Jag länkar med bild från min blogg.

Älskade pion sa...

Oj,oj,oj vad snygg,den vill man ju bara ha.;)Länkar också.Kram Ulrika

Therese sa...

Även jag tänkte pröva min lycka hos dig! :) har länkat.
Trevlig fortsättning!
Therese

Kajsa sa...

Den vill jag gärna vinna, gillar sjalar!!
Hoppas på tur o länkar imin blogg! Ha det gott!!

Anonym sa...

Vilken fantastisk sjal. Den vill jag jättegärna vinna = ) //kerstin.wiborn@telia.com

Roses & Angels sa...

HEJ! Å vill gärna vara med och tävla på din fina blogg. Länkar självklart. SKA kika runt lite till KRAM

Therese sa...

Vilken vacker sjal och mysig blogg! Hoppas jag har lite tur nu. :)

heavenandearth sa...

Oj, en så vacker sjal vill man ju såklart vinna!!!
Jag länkar hos mig!

Önskar dig en skön torsdag!!
Kram! Iréne

Sofie sa...

Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag att återvända fler gånger! Deltar gärna i din utlottning, och länkar från mig!
Trevlig helg,
Sofie

Inge sa...

Härlig blogg. En så fin sjal vill jag gärna vinna. Har länkat i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Anonym sa...

Oj vilken vacker sjal och vilken inspirerande blogg du har. Första gången jag besöker den men absolut ej den sista. :)
Vinterhälsningar från Helsingborg.
karin.svensson2@helsingborg.se

Tea Lady sa...

Det där är en underbart sjal! Såklart vill jag vara med i utlottningen. Jag länkar även i min blogg.

Ha det gott!

Lena

Nilla Q sa...

Vilken vacker sjal, vill gärna vara med i utlottningen!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Hej,
Har ingen blogg men hoppas på tur ändå.
ceru007@hotmail.com

ANNIKA sa...

Såå finfin vinst!
Vill såklart få en chans på en julklapp till mig själv.
Håller tummarna att just JAG vinner...
gustafsson.57@hotmail.com

Cecilia sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Har även länkat på min blogg.
/Cecilia

Penseldraget sa...

Åhh vilken utlottning den jag gärna med och provar lyckan i..=) har själv en utlottning som går ut på lördag =)nu ska jag kika runt i din fina blogg
kram pia
länkar så klart

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla! En sjal i den stilen står på önskelistan så det vore ju extra kul att vinna en! :)

Ha en fortsatt fin fredag och ha en härlig 1:a advent!
Kram ia
Ps. Länk ligger uppe så klart!

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar sjal. Jag är gärna med och länkar hos mig för 2 lotter
Ha en mysig adventshelg
Kram Agneta

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Oooo...Vilken mysig blogg jag tassat in i.Hittade hit genom Pia med mitt Måleri.
Vill jätte gärna vara med & försöka vinna den fina sjalen. länkar på min sida.
Kramis
Sus

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag vill vara med i din utlottning, den va ju superfin. Länkat o klart också :)

Ha en härlig första advent
Kram Camilla

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla om den vackra sjalen, den skulle passa bra nu till julens alla fester. Länkar från min blogg och hoppas på tur...Önskar dig en skön adventshelg!
Kram Anneli

IreneL sa...

Jag är gärna med i din utlottning! Får nog hålla både tummar och tår så att det blir jag som har turen att vinna den vackra sjalen!
Ha en fin helg! / Irene

Fröken Abbe sa...

Oj, vilken ljuvlig sjal! Självklart vill jag vara med i utlottningen och har länkat!
Kram

A House With A View sa...

Vilken superfin sjal, jag vill jättegärna vara med i utlottningen om den!! Hoppas hoppas hoppas...

Länkar från mig!

Många kramizar aka
a.house.with.a.view@hotmail.com

Milla sa...

Klart man vill vinna denna underbara sjal!
piece_of_cake07@hotmail.com

Mollymera sa...

Vilken sjal, helt underbar!!!! Nu håller jag tummarna stenhårt ;-) Har länkat från min blogg.
Kram

Anonym sa...

Hej. Denna sjal vore något för en gammal kärring att glänsa i på julafton gissa om jag vill vinna. Jag är tacksam för att en veterinär räddade livet på vårt lilla marsvin det är inte alla som bryr sig om de små här i världen.
gustafsson.yvonne@telia.com
ps vi har varit gifta i 41 år hoppas du får vara det oxå

mirka sa...

Hej, Självklart vill jag vara med och tävla, fin blogg du har.
mirka.johansson@netti.fi

Marias Hörna sa...

Hej där
Vilken mysig blogg och klart jag vill vara med på utlottningen med två lotter.
Hoppas att jag har tur :)
Trevlig 1'a advent / Marias Hörna

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna i din utlottning och länkar!

Välkommen till min utlottning du också!

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/11/12-dec-vinn-en-romantisk-sjal.html

care69(at)live.se

Edtiaflicka sa...

Så otroligt fin sjal!! Jag vill vara med :)

Mvh Ida

Anne sa...

Underbar - jag vill gärna vara med!
Kram

Cathrine sa...

Jag vill gärna pröva lyckan, länk ligger från min blogg.
Jag har också en liten utlottning som du är välkommen till.

Kram Cathrine

Anne sa...

Hmm - mailadress vore nog bra ;-)
a-kh@live.se

Anonym sa...

Självklart vill jag prova min lycka i denna underbara utlottning! Har länkat från min blogg! Ha en trevlig första advent! Kram Annika

Anneli sa...

Hejsan.

Vill gärna vara med i din fina utlottning!

Jag länkar inne på min blogg också.

Nu hoppas jag på tur, det kan nog behövas när jag ser hur många som vill vara med.

Ha det gott,
kram Anneli.

Unknown sa...

Hejsan,
vill gärna vara med och tävla om den fina sjalen. Länkar från min blogg.
Mvh Angelica

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/sjal-12-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Rosor och Spetsar sa...

Vilken härlig blogg jag ramlade in till och vilken ljuvlig sjal du lottar ut.
Klart jag vill vara med,länkar från min blogg
Kram
Annelie

Spacegirl sa...

Vilken vacker sjal!
Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-vackert-sjal.html

Spacegirl_@spray.se

sunday funday sa...

Oj, så vacker sjal!! Jag vill vara med : )! Kram CosyCottage från Finland : )

Pyssel med Maria sa...

Vilken härlig blogg du har jag är givetvis med i utlottningen av sjalen.
Här är min blogglänk
http://pysselmedmaria.blogspot.com/

Marias Collage sa...

Åh den raringen hade passat mig perfekt!
Vill gärna delta i utlottningen och hoppas på en tidig julklapp :)
Jag länkar även i min blogg.
Ha det fint!
Hälsar Maria

Bollan sa...

Åhh vacker vacker vacker!! Håller tummarna hårt.

kramizzar

Unknown sa...

Så fin, jag vill vara med och jag vill VILL vinna. Håller tummar och tår ända fram till dragningen är avslutad. Hoppas nu på tur :)
Länkar såklart från mig.
Kram Ing-Britt

Siwan sa...

Hej!
Av en ren tillfällighet hittade jag din blogg idag och blev förtjust. Vill gärna vara med på dragningen med två lotter (jag klarar inte Följ).
Ha det bra!

Ewa`s Galleri sa...

Vilken underbar schal, hittade just till dig genom bloggen nyanser av vitt
Första men inte sista gången jag är här
Länkar hos mig med din bild
Ha en fortsatt skön vecka

Laila sa...

For et nydelig sjal! Det ønsker jeg meg til jul :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer. Jeg krysser fingre og tær på at jeg er heldig i denne trekkningen :-)

Laila
lai-ola@online.no

Anonym sa...

Hej
Vill inte missa denna fest, är gärna med i utlottningen. Underbar sjal.
Mvh Katarina
kasoderman@hotmail.com

Mattias sa...

Jag vill självklart vara med i din fina tävling och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/12-dec-vinn-en-romantisk-sjal.html

Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

lulle2 sa...

Lika vacker sjal som blogg!! Jag vill gärna vara med och försöka vinna den

Anonym sa...

Tävlar gärna med en lott!
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Birgitta sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar på min blogg också.
Kram Birgitta

bakformen sa...

Hejsan, vill gärna delta i din tävling om denna underbara sjal.
Deltar med 1 lott (har ingen blogg).

Bästa Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i tävlingen!

Varma hälsningar Ulrika
josephsons@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag har ingen blogg men jag provar min lycka med en lott. Den fina vinsten virar jag gärna in mig i
MVH
Helena.Olofsson@comhem.se

ANNAANNA sa...

Vilken suuuuperfin sjal, den ivll jag gärna vinna.
Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt din bild samt länkat hit. http://wonderings.blogg.se/2010/december/vinn-en-superfin-sjal.html

Min mail är mailingtoanna (@) gmail.com

Ha en fortsatt skön julmånad/ANNA

Pockethexan sa...

Vill inte missa det här! Sjalar är aldrig fel, speciellt inte en sådan här läcker!!!

Länk finns hos mig!

Kramis!
<;D

Anonym sa...

Hejsan
jag bara tokälskar den där sjalen så jag tar naturligtvis chansen att se om den kan bli MIN. Länkar från min blogg oxså :)
Trevlig helg
mvh
/Ingela

Anonym sa...

Jag är en inbiten "sjaloholic" men den här ljuvliga sjalen sopar ju banan med precis alla jag har!

Så jag deltar gärna i tävlingen!

Med vänlig hälsning
Mine
minelini@hotmail.com

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vacker som en dag!
Skulle mer än gärna bli den lyckliga vinnaren till denna skapelse!!!
Har länkat och nu kommenterat!
Håller tummar och tår HÅRT!!!

Kram Mimmi

Margot sa...

Hittade hit till din fina blogg via en annan sida! Vill väldigt gärna vara med i utlottningen av den härliga sjalen! Jag länkar med bilden från min blogg!
Ha en fin dag!
kram Margot

Birsen sa...

jag vill ha den! ;)). Hoppas på tur vilket jag har väldigt sällan.

Anonym sa...

Önskar på tur men den kommer knappast.
Men är jättegärna med i din tävling sjalen är jättefin.
Allt gott till dej!
Trevligt veckoslut ö.Siv
sivsandstrom@msn.com

LadyNight sa...

Tittut! är gärna också med i din tävling och testar lyckan :) Har länkat med bild från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar").

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Outi sa...

En sån underbar sjal! Skulle passa perfekt när jag jobbar i kyrkan... jag vill gärna ta chansen och har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

Nu ska jag titta runt i din fina blogg :)

Kram, Outi

Det Vita Drömhuset sa...

Jag vill gärna vara med att tävla om en sån fin vinst!
Länkar.
Nu ska jag titta runt här i din fina blogg!

/Åse

Unknown sa...

Men ohhh, så vacker sjal du har som vinst här.:-) Den går helt i min stil! Jag vill absolut vara med i din utlottning. Jag länkar självklart i min blogg till tävlingen här. Nu är det bara att hoppas och hålla tummarna bäst det går. Ha en riktigt trevlig och skön 2:a advent!Ska kika runt lite mer på din fina blogg här nu...
/Kram Karin

Hanna sa...

åh jag vill gärna vara med i denna tävling. Jag har länkat från min blogg.
kram
Hanna

Tanja sa...

Oj, vilken vacker sjal! Vill vara med i utlottningen, såklart. Bild och länk finns i min sidebar. Mvh Tanja

annika sa...

Absolut att jag är med i din utlottning. Länkar med bilden också.
Såg att vi firar bröllopsdag nästan samtidigt....fast för oss är det väldigt många år sen.
Kram
annika

Marika sa...

Vilken vacker sjal, den vill jag gärna vinna.

Mvh Marika

Anonym sa...

Hej!

Vilken vacker sjal. Den vill jag gärna vara med och tävla om! =)

Carina/idaotom@hotmail.com

Miss Linda sa...

Vilken underbar sjal ♥

Jag är gärna med på utlottningen .....

Önskar Dig en Sagolik Vinter // Kram Linda

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina sjalen.

Hälsningar
Sanna

sanna.renfors@bredband.net

Photo by Maria sa...

Vilken fin sjal, den vill jag ju såklart vara med och försöka vinna..

Jag länkar från min blogg..

Kram Mia

The Joy of Nesting sa...

Greetings!

What a warm and comfortable home you have here in Bloglandia!! I have only today found you and I look forward to visiting again!

Such an incredible shawl sooooo beautiful and romantic! I will go straight away to link your giveaway to my blog!

Pattie ;)
Mazatlan Mx.

Anita sa...

Jag vill gärna prova två lotter på din fina sjal.
Trevlig fortsättning på veckan!
Kram Anita

Sussi sa...

Oj, viket vacker skarfs...Vem vill inte ha den??
Länkar till din tävling hos mig

Marika sa...

Wow vilken sjal!! och vilken go´ blogg du har.
Det är första gången jag kikar in hos dig, men det är inte sista. Jag har lagt in dig bland mina favoriter har tyvärr ingen egen blogg ännu.
Du får ha en härlig dag
Marika

Marika sa...

Hej igen!

Oops jag glömde att skriva min mail.
marikalexer@gmail.com

Hoppas på en vinst :)
Marika

Unknown sa...

Hej! Så kul att hitta hit, massa fint att kika på ;))
Och självklart vill jag vara med och tävla och länkar hos mig för störst chans att vinna!
Ha en fin dag!
Kram Allis

Else´s Bod sa...

Ja.. många är vi som trånar efter denna vinst!!
... men hoppas kan man ju!
Kram Lisa

Anita sa...

I den här bloggen finns det mycket fint att titta på. Dessutom en rolig utlottning.
Jag håller tummarna
miros79[at]hotmail.com

Stina sa...

Men vilken underbar sjal! Den vill jag vinna!

Länkar och hoppas på tur...

Anonym sa...

Åh jag vill gärna vara med o tävla.
mvh Lisette Carlsson
lisettec@spray.se

Hoffmans Design sa...

Jag vill oxå vara med i utlottningen. Lite sent men man måste försöka.
Så jag tar två lotter. Länkar även.
Ha det

Maritta sa...

Bättre sent än aldrig, såklart jag vill vara med och tävla. Två lotter vill jag förståss ha så jag länkar från min blogg och hoppas på den stora turen=) hälsningar Maritta

Anonym sa...

hittade hit via Hoffman design som länkat. Sjalen är ju underbar! Kanske vinner jag?
hälsningar christel
christel-sjoberg@telia.com

Anonym sa...

Vilken fantastisk sjal, är gärna med och tävlar!
Hälsningar Malin

malinwennroth@hotmail.com

Anonym sa...

Ååååh...en helt underbar sjal för mina axlar den va,
med ständig värk jag mycket värme behöver ha.
Jag håller alla tummar och tår,
att det blir jag som vinstlott får.
Tänk så skönt att vira denna skapelse runt mig till jul,
det vore ju helt underbart kul.
Jag hoppas nu på tur!

Maritha
maritha.tillberg@telia.com

Riitta sa...

Vacker sjal !!! Mukana ehdottomasti arvonnassa ♥

Karina sa...

Go´kväll!!
Jag är nog inne och läser din blogg (faktiskt en av de få bloggar jag följer), men jag är dålig på att kommentera. Men jag vill gärna vara med i din utlottning. :o)

evamar sa...

Den är supersnygg! Klart att jag är med och håller tummarna!

PS, Jag länkar här:

http://evamar.blogg.se/2010/december/sjal-12-dec.html

Anonym sa...

Jag är med och tävlar.

amanda.b90@hotmail.com

Linda sa...

jag är med

länk: http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/12/sjal.html

hoppas!!!!

Весёлка sa...

O-O!It~s a beautiful!!!I wont it! Good luck for all and for me - to be the FIRST!:))
http://lenakaufmann.blogspot.com/

Karin sa...

Hej!
Oj, vilken sjal, helt helt underbar!
Tänk vilken värme den skulle skänka min sjuka kropp i vinter...vore en stor ära att få vinna denna läckerbit!
Tyvärr har jag inte lärt mig hur jag länkar från min blogg, men jag ska fråga en kompis. Så fort jag lärt mig lovar jag att länka till sidan, hoppas jag får chansen att vara med i utlottningen iaf!
Min e-mail är karinirak@hotmail.com
Och min blogg är www.karinstyratjej.blogspot.com
Kika gärna in och delta i min insamling till min "dröm-resa" där ni kan hjälpa mig uppfylla min dröm om att kunna resa iväg med min familj innan jag lämnar detta jorde-liv...Då har ni även chansen att vinna ett fint halsband!
En stor jul kram till Er alla! Ta hand om varandra...

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Klart jag vill vara med och tävla med stor spänning.
En så otroligt söt sjal, och mysig blogg får jag tillägga.
Jag länkar såklart till tävlingen också.
Önskar en trevlig helg
Kramar

Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med i denna fina tävling! Länkar från min blogg och hoppas på stor tur!
Ha en skön Adventshelg!
Kram!

Felix sa...

Hittade hit via Hemma på Kråkered. Jag vill gärna delta i tävlingen om den fina sjalen! Jag länkar från min blogg.

Adventshälsningar
Elisabet

Marianne sa...

Meget lækkert sjal - hvem vil ikke gerne vinde det. Jeg vil i hvert tilfælde gerne :-)

mosterfi sa...

Vilken fin sjal! Vill gärna vara med så här sista minuten.... Sofie

maria lever sa...

Underbar sjal! Är gärna med. Länkar.

Carola L sa...

Jag är med
http://mammamuh.blogg.se/2010/december/jag-tavlar-pa-bloggar-i-december.html

Camillas virkhörna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den ljuvliga sjalen. Länkar från min blogg.

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/sjal-1212.html

info@annakarlsson.se

Loppe sa...

Spændende hvem der skal smykke sig med dette smukke sjal

Anonym sa...

Jag är med (:
Har länkat här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/december/en-sjal.html
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Jenny sa...

jag är med :)
har tyvärr ingen blogg

Ирина Справцева sa...

This is a dream))) http://spravtsevasfera-vsechtolublu.blogspot.com/

Belka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Klik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
lapappilon sa...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

Ardisia sa...

Hejsan där =) Vill gärna vara med & tävla, två lotter tar jag, tack!

KRAM
Mia

Anonym sa...

En lott till en blogglös läsare tack!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Anne B. sa...

Har ingen blogg, men deltar gärna i utlottningen. :)

abackman66 at hotmail . com