torsdag 9 juni 2011

Vingklippt i värmen,

Så blev det sommar som över en natt. Mätaren nuddar 30 gradersstrecket och det är nästan för mycket av det goda för mig. När det är såhär varmt borde man bo i en liten stuga vid havet, så man kunde svalka sig i havsbrisen. I brist på den lilla stugan, så nöjer vi oss med att svalka oss med glass.

Min kamera tycks också ha drabbats av värmeslag, för den har slutat fungera. Jag som fotograferar så gott som varje dag, känner mig vingklippt utan kamera. Naturligtvis passade dottern på att ta sina första steg nu också då jag inte kan dokumentera dem på bild. Morr!

Ni får ha det så gott i värmen, så hoppas jag återkomma snart med litet bildmaterial!

3 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Härligt med värmen, tänk tillbaka på våran långa kalla vinter så blir du avkyld
Hoppas kameran hoppar igång igen
Roligt med de första stegan
Ha en riktigt bra dag

StrandviksVillan sa...

Äschdå... Jo, jag vet hur jobbigt det är att vara utan kamera :(

Hurra för första stegen!! Nu blir det snart full fart hemma hos er (eller ännu mera fart än tidigare hihi!)

Ha det bra!

sagaulla sa...

Jag har det svalt och skönt inne, men nu är jag tyvärr på väg till Uffe som har den absolut varmaste lägenhet!
Jag hurrar också för de historiska stegen! Kunde du ej använda mobilkameran? Hoppas du får ordning på den riktiga snart, njuter av dina foton!
Stå ut nu bara i värmen, det är visst svalare väder på gång!
Må väl hela familjen!